Pickup & Return Service

Απολαύστε ένα ακόμη προνόμιο με την υπηρεσία Pickup & Return Service

Θέλετε να επισκευάσετε την συσκευή σας αλλά δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο για να έρθετε στο κατάστημα μας; Μπορούμε να έρθουμε εμείς σε εσάς!

Στην Fonemaster σας δίνεται η δυνατότητα να επισκευάσετε την συσκευή σας άμεσα, ακόμη και εάν δεν έχετε το χρόνο να μας επισκεφτείτε ή ακόμη εάν κατοικείτε σε μια άλλη πόλη.

Απλά συμπληρώστε την φόρμα για την υπηρεσία  Pickup & Return Service  στον ακόλουθο σύνδεσμο και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ένας εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να διευθέτηση την παραλαβή της συσκευής.

Παραλαβή συσκευής

Με την υπηρεσία ‘’Παραλαβή συσκευής’’ (Pickup & return) η εταιρεία μας αναλαμβάνει να παραλάβει την συσκευή σας από οποιοδήποτε σημείο της Κύπρου, να την επισκευάσει και να την στείλει πίσω επισκευασμένη σε μόλις 4 εργάσιμες μέρες. **

*Εξαιρούνται δυσπρόσιτες περιοχές εκτός των ορίων του δικτύου της ACS. Για να δείτε αν η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη κάντε κλικ εδώ.
** Εξαιρούνται χρονοβόρες βλάβες, εκτεταμένων ζημιών, καθώς και περιπτώσεις μη διαθέσιμων ή σε αναμονή ανταλλακτικών.

Όροι παραλαβής συσκευής

  1. Ο πελάτης οφείλει να δημιουργήσει επαρκή και πλήρη αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων του, πριν παραδώσει τη συσκευή του. Η Fonemaster δε φέρει ουδεμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων και αρχείων που περιέχονται στη συσκευή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης τεχνικών εργασιών από τους τεχνικούς της.

  2. Η Fonemaster δε φέρει καμία ευθύνη για τη μεταφορά της συσκευής από τον πελάτη προς το επισκευαστικό κέντρο. Η ασφαλής συσκευασία και μεταφορά του προϊόντος πραγματοποιείται με ευθύνη του πελάτη.

  3. Εάν ή συσκευή καλύπτεται από εγγύηση απαραίτητο είναι να συνοδεύεται από αντίγραφο απόδειξης λιανικής ή τιμολόγιο.

  4. Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού του εκάστοτε κατασκευαστή, αλλά και απρόοπτων επιπλοκών κατά τη διαδικασία αποκατάστασης. H Fonemaster δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση καθώς και για τις συνέπειες που αυτή μπορεί να έχει για τον πελάτη.

  5. Σε περίπτωση που μία συσκευή η οποία κατά την παράδοση καλύπτεται από εγγύηση αλλά μετά από τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης και ο πελάτης αρνηθεί το κόστος επισκευής τότε υπάρχει ελάχιστη χρέωση ελέγχου 11,90€.

  6. Η περιγραφή βλάβης στο παρόν γίνεται κατά την απόλυτη κρίση του πελάτη. Η Fonemaster προβαίνει σε διενέργεια τεχνικού  ελέγχου προς διαπίστωση της αναφερόμενης βλάβης και της πλήρης καλής λειτουργίας της συσκευής. Εν συνεχεία ενημερώνει τον πελάτη για την πλήρη περιγραφή και πιθανό κόστος για την επίλυση του προβλήματος.

  7. Σε περίπτωση που η βλάβη σχετίζεται με τερματικά σύνδεσης όπως φορτιστή, καλώδιο USB , ακουστικά και λοιπά  αξεσουάρ, παρακαλούμε όπως αποστέλλονται και αυτά μαζί με την συσκευή για τεχνικό έλεγχο.
  1. Έχω διαβάσει την πολιτική των προσωπικών δεδομένων του ιστοτόπου.
Scroll to Top